هواکش صنعتی

مینا فن

Blower &  

Centrifugal Fan

فن‌های سانتریفیوژ قفس سنجابی چه استفاده‌هایی دارند؟

برای پاسخ به سوال فن‌های سانتریفیوژ قفس سنجابی چه استفاده‌هایی دارند؟ لازم است تا با فن‌های قفلی سنجابی بیشتر آشنا شوید. برای آشنایی با انواع فن سانتریفیوژ ، به ویژه فن‌های قفس سنجابی مینافن میتوانید با ما در این مقاله همراه باشید…

فن‌های قفس سنجابی( squirrel cage centrifugal fans) به دلیل طراحی ساده و عملکرد قوی در صنایع مختلف استفاده میشوند. برخی از این فن‌ها عبارتند از :

۱. سیستم های تهویه مطبوع : این نوع فن‌های سانتریفیوژ برای تهویه مطبوع در ساختمان‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرند . این فن‌ها برای جذب هوای خارجی و توزیع هوای خنک و تمیز در داخل ساختمان به کار می‌روند.

۲. سیستم‌های انتقال هوا: فن‌های سانتریفیوژ قفس سنجابی مینافن در سیستم‌های انتقال هوا نیز استفاده میشوند. این فن‌ها به عنوان مثال در سیستم‌های مطبوع صنعتی برای جابه جایی هوای گرم و رطوبتی از داخل سالن‌ها به بیرون استفاده میشوند.

۳. صنایع تولیدی: فن‌های قفس سنجابی در صنایع تولیدی نیز استفاده میشوند. به عنوان مثال در خطوط تولید و بسته بندی مواد غذایی این فن‌ها برای جابه جایی هوا ، کنترل دما و رطوبت به کار میروند.

۴. سیستم های جریان گاز : فن‌های سانتریفیوژ قفس سنجابی در سیستم‌های جریان گاز نیز استفاده میشوند. به عنوان مثال در سیستم‌های خنک کننده و فیلتراسیون هوا و گاز این فن‌ها برای جابه جایی و فشرده سازی جریان گاز به کار میروند. بنابراین این فن‌های سانتریفیوژ در بسیاری از صنایع به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای جا به جایی هوا و گاز کنترل دما و رطوبت و بهینه سازی کارایی سیستم‌ها استفاده میشوند.

 مجموعه ما با افتخار یکی از با سابقه‌ترین تولیدکننده هواکش صنعتی و انواع فن سانتریفیوژ میباشد. برای کسب اطلاع بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت انواع فن‌ سانتریفیوژ سنجابی میتوانید با شماره‌های ۴۶۸۲۲۷۶۶-۰۲۱ و ۰۹۱۲۱۹۶۷۲۸۳ تماس حاصل کنید و از مشاوره با مهندسین مجرب ما بهره ببرید.

جدیدترین مطالب